Ga naar de inhoud

Wat NTS doet voor triageprofessionals

Stichting NTS onderhoudt en beheert de NTS database. Dat wil zeggen dat wij ernaar streven de informatie in de NTS zo up-to-date mogelijk te houden onder andere op basis van relevante medische richtlijnen, wetenschappelijk onderzoek en ervaringen vanuit de praktijk.

Daarnaast delen wij zo veel mogelijk informatie over de NTS en triage in de spoedzorg. Zo:

De NTS-redactieraad, vragen en updates

De NTS-redactieraad komt minimaal 6 maal per jaar bij elkaar. In deze vergaderingen worden mogelijke aanpassingen in de NTS besproken. Na deze vergaderingen worden de vastgestelde wijzigingen doorgevoerd in onze beheerapplicatie. Deze wijzigingen worden voor de eindgebruiker pas zichtbaar als de ICT-leverancier de update heeft doorgevoerd in de triagemodule.

Heb je vragen, suggesties of verbeterpunten voor de NTS, dan mag je deze ons altijd mailen. Noteer hierbij voor ons duidelijk waar het om gaat: welke ingangsklacht, welk triagecriterium, wat het ‘probleem’ is en welke verbetering je voorstelt.

Kennisbank voor triageprofessionals

Heb je een vraag over de NTS, een ingangsklacht, een verslag van een gebruikersoverleg, een onderzoek of wellicht nog over iets anders? Gebruik dan onze kennisbank. Hierin verzamelen wij zo veel mogelijk relevante informatie . Dit geeft je wellicht snel antwoord op je vraag of inzicht in een onderwerp.